Monday, May 17, 2010

Herbalife Malaysia | 马上减重?办法问我! | Lose Weight Now?Ask Me How!

我是Chloe,马来西亚康宝莱的健康管理教练.我是两个孩子的妈妈!我产后有两大难以解决的健康问题就是轻微子宫下坠及尿失禁!我只是单纯改变我的早餐竟解决我的健康问题!不可思议的是同时在两个月半成功减掉8公斤的脂肪解决我由小到大肥胖的问题!现在总共成功减掉14公斤并全身雕塑40寸!精神体力也比之前更棒!感谢康宝莱的细胞营养改善我健康的同时并改变我的人生!请联络: +6014-6006881

I am Herbalife Personal Wellness Coach Malaysia! I'm mother of two, having uterine prolapse and urinary incontinence problem. By using Healthy Breakfast ,all my health issues are tremendously improved and I have lost 8kg in first 2 1/2 months and total lost 14kg, 40 inches!!! Thank you Cellular Nutrition for changing my life!!! Call/SMS:+6014-6006881

Personal Information 您的个人资料


Name 姓名

Age 年龄

Gender 性别 Female 女性 Male 男性


Address 地址

City 城市

State 区域




Email 电邮

Contact No 联络号码


Language 语言

Height 身高
cm

Weight 体重
kg








Additional Information 附加资料


How did you hear about me?
请问您如何认识我的网站?



Friends 朋友


Herbalife Distributor 康宝莱直销商


Others 其它








Are you interested in losing / gaining weight and improving your health?
请问您是认真想要减重/增重和改健康吗?











How much weight would you like to lose / gain?
请问您想减 / 增几公斤?











What other methods have you tried before?
请问您有尝试过什么方法?











Why didn't it work for you?
请问您为什么没有减肥 / 增重成功?












No comments:

Post a Comment